A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

 

Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket, ha el szeretnék állni a vásárlástól?

Ha nem egyedi méretre, egyedi kérés alapján készült terméket vásároltál, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól indoklás nélkül.

Milyen termékek nem küldhetők vissza?

Az egyedi, a megrendelő igényeinek, kérésének megfelelően elkészített termékek (pl.: egyedi méretre, egyedi felirattal készült termékek) esetében nincs lehetőség az elállásra, visszaküldésre.

Szükséges-e valamilyen dokumentum a visszaküldéshez?

Igen, ha szeretnél elállni a vásárlástól töltsd ki a megrendelés visszaigazoló levelében küldött Elállási nyilatkozatot. A nyilatkozat kitöltéséhez szükséges, megrendeléshez kapcsolódó információkat szintén a visszaigazoló levélben találod. 

Hogyan tudom jelezni az elállási szándékomat?

A kitöltött és aláírt Elállási nyilatkozatot küldd meg a kporteka@egyedikutyaruha.hu e-mail címre.

Ne feledd, hogy a termék átvételétől számított 14 nap áll rendelkezésedre a nyilatkozat megküldésére.

Hogyan és mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?

A vevő köteles az eladó részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

A visszaküldés költsége a vevőt terheli, ezért az utánvétes,  „Kézbesítéskor fizetendő” jelölésű visszaküldést nem áll módunkban átvenni és nem vállalunk felelősséget az ilyen szállítmányokkal kapcsolatban felmerült költségekért sem.

A terméket postai úton küldheted vissza a következő címre: Bujdosó Krisztina, 6100 Kiskunfélegyháza, Gábor Áron u. 48.

Csomag feladáshoz kérlek add meg elérhetőségeimet is: kporteka@egyedikutyaruha.hu tel: +36703339679

Fontos! Utánvéttel visszaküldött küldemény átvételére nincs módom

Milyen állapotban kell visszaküldenem a terméket?

A visszaküldendő terméknek sértetlennek, tisztának és az eredeti címkével ellátottnak kell lennie.

Csak olyan terméket fogadunk vissza, amely nem volt használva és nem sérült.

A címke nélküli, foltos, kutyaszőrös, használt, szakadt, kimosott ruhát nem áll módunkban visszavenni.

Mi történik, ha a terméket nem megfelelő címre küldöm vissza?

Ha a terméket nem a megadott címre küldöd vissza nem fogjuk tudni átvenni a csomagot és a visszatérítést sem tudjuk számodra teljesíteni.

Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem az elállás után?

Az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad fizetett összeget, amennyiben a terméket visszaküldted sértetlen állapotban.

Mi történik, ha több terméket rendeltem, de csak egy terméket szeretnék visszaküldeni?

Amennyiben több terméket vásároltál és a vásárláshoz mennyiségi kedvezményt, rendelési összeghez rendelt kedvezményt vagy százalékos engedményt vettél igénybe, de a visszaküldendő termék nélkül már nem lennél jogosult a kedvezményre, engedményre, abban az esetben a kedvezmény teljes összege levonásra kerül a visszafizetendő összegből.

Mi a teendő, ha ajándék terméket is kaptam megrendelésemhez?

Amennyiben a rendeléshez ajándék terméket is kaptál, kérjük küld vissza az ajándékot is a termékkel együtt. Amennyiben az ajándékot nem küldöd vissza, annak az árát a visszatérítés díjából levonjuk.

Van lehetőségem a termék cseréjére?

Igen, ha szeretnéd cserélni a terméket, jelezd nekünk emailben a kporteka@egyedikutyaruha.hu címen, egyeztetjük a cserét.